Should It Matter - Sissel

aryy:

秋天,让我对你的思念深了,莫名其妙的思念,使所有旋律,缠绕心灵。秋天,让我对你的眷恋淡了,深藏过往的眷恋,使所有落叶,掩埋此生……

I look at you
我凝视着你
Please don't walk away
请你不要走开
I see you're about to
我看到你闪躲的眼神
There is just something I'd really like to say
正想把心中的话说出来
So please don't walk away
所以,请你不要走开
I know that you're there
我知道你就在我眼帘外
Still you pretend you're not
可你却掩饰你的存在
Yes I know it hurts
的的确确,我感到那种伤害
I have also felt the pain
只因我心中处处如被霜盖
So should it matter
所以真的有关系吗
What I do or what I've done
我已经做过的和准备要做的
As long as in my heart
因你一直在我心
You're still the only one
你是我的唯一,恒久不变的
I hear you say it
你说你完全明白
But I don't think you understand
可我想你根本不知
I can be trusted now I swear to you I can
我会让你相信我的心,我对天起誓
It's been a year
一年前
a memory from my past
的记忆拂过我的脑海
I know what I did wrong
我知道那时我错了
I wish to change
我希望可以重来
Just to make it last
只为延续我俩的节拍
But I guess it's been too long
但我想那太久了
Easy to move on
走下去应该很容易
To forget to about it all
或许你已全部忘记
Is that what you do hoping I will be gone
如果那是你希望的,我将离开
So should it matter
所以真的有关系吗
What I do or what I've done
我已经做过的和准备要做的
As long as in my heart
因你一直在我心
You're still the only one
你是我的唯一,恒久不变的
I hear you say it
你说你完全明白
But I don't think you understand
可我想你根本不知
I can be trusted now I swear to you I can
我会让你相信我的心,我对天起誓
If you got to know me again
如果你重新认识我
Maybe then -- maybe then
兴许那时
We could see what what we should do
我俩能看到未来
But that's all up to you
但这取决于你
I'll be waiting for you
我将永远等着你
So should it matter
所以真的有关系吗
What I do or what I've done
我已经做过的和准备要做的
As long as in my heart
因你一直在我心
You're still the only one
你是我的唯一,恒久不变的
I hear you say it
你说你完全明白
But I don't think you understand
可我想你根本不知
I can be trusted now I swear to you I can
我会让你相信我的心,我对天起誓
I hear you say it
你说你完全明白
But I don't think you understand
可我想你根本不知
I can be trusted now I swear to you I can
我会让你相信我的心,我对天起誓

评论

热度(57)

© 花开云舒 | Powered by LOFTER