Somewhere My Love 重逢有日 - 沈洋

韵魅之声:

单曲:Somewhere My Love 重逢有日

歌手:沈洋

所属专辑:原音.试音天碟

Somewhere, my love

某处,我的爱

There will be songs to sing

会有歌要唱

Although the snow

虽然雪

Covers the hope of spring

盖住春天的希望

Somewhere a hill

有些地方的山上

Blossoms in green and gold

绿色和金色的花朵

And there are dreams

还有梦

All that your heart can hold

你的心所能容纳的一切

Someday we'll meet again, my love

总有一天我们会再次相遇,我的爱

Someday whenever the spring breaks through

总有一天春天总会来临

You'll come to me out of the long ago

你早就来找我了

Warm as the wind, soft as the kiss of snow

温暖如风,柔软如雪之吻

Till then my sweet

直到那时我的甜蜜

Think of me now and then

时常想起我

God speed my love till you are mine again

上帝加速我的爱直到你再次属于我


评论

热度(10)

© 花开云舒 | Powered by LOFTER